ورزشی
در مراسمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان و اعضای هیئت والیبال استان، از ابوالحسن خاکیزاده ملیپوش والیبال ساحلی و عبدالرئوف بستگانی مربی تیم ملی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش صبح ساحل، مراسم تجلیل و قدردانی از ابوالحسن خاکیزاده، ملیپوش والیبال ساحلی و عبدالرئوف بستگانی، مربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران، با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان و اعضای هیئت والیبال استان هرمزگان در دفتر باشگاه فولاد هرمزگان برگزار شد.
این مراسم که باهدف پاسداشت موفقیتهای ارزشمند این دو چهره شاخص ورزش استان در میادین بینالمللی و همچنین تقویت روحیه تیمی و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران جوان برگزار شد، فضایی صمیمانه و پر از حس قدردانی داشت.
محمد کارگران، مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان، در این مراسم ضمن تبریک افتخارآفرینی خاکیزاده و بستگانی، گفت: حضور چنین ورزشکاران و مربیان توانمندی در استان هرمزگان مایه مباهات است و باشگاه فولاد هرمزگان همواره از ورزشکاران مستعد استان حمایت خواهد کرد. وی بر لزوم توجه بیشتر به قهرمانان ورزشی و ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت آنان تأکید کرد.
احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیتهای بالای ورزش استان، اظهار داشت: ابوالحسن خاکیزاده و عبدالرئوف بستگانی ثابت کردند که هرمزگان مهد استعدادهای درخشان در عرصه ورزش است. این موفقیتها نتیجه سالها تلاش، پشتکار و از خودگذشتگی است و باید از این عزیزان حمایت ویژهای صورت گیرد تا بتوانند در میادین بزرگتر بدرخشند.
مرادی افزود: نایبقهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در بازیهای آسیایی سانیا با حضور یک ورزشکار هرمزگانی و هدایت یک مربی هرمزگانی، افتخاری فراموشنشدنی است و بار دیگر ثابت کرد که ظرفیتهای ورزشی استان هرمزگان در سطح ملی و بینالمللی حرفی برای گفتن دارد.
در بخش دیگری از این مراسم، ابوالحسن خاکیزاده، ملیپوش والیبال ساحلی کشورمان، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، به بیان دیدگاههای خود پرداخت و از مسئولان خواست تا حمایت بیشتری از ورزشکاران استان به عملآورند.
وی گفت: ما برای رسیدن به این موفقیتها سختیهای زیادی را متحمل شدهایم و اگر حمایتهای لازم صورت گیرد، مطمئنا میتوانیم نتایج بهتری را برای استان و کشور کسب کنیم.
عبدالرئوف بستگانی، مربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران، نیز در سخنانی کوتاه، ضمن قدردانی از باشگاه فولاد هرمزگان و هیئت والیبال استان، بر لزوم توجه به استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در ردههای سنی پایه تأکید کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت تبدیلشدن به قطب والیبال ساحلی کشور را دارد و این مهم با حمایت مسئولان و همکاری نهادهای مرتبط محقق خواهد شد.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از سوی باشگاه فولاد هرمزگان، از زحمات و تلاشهای بیوقفه این دو ورزشکار توانمند تقدیر به عمل آمد.
حاضران در این مراسم ضمن عکاسی دستهجمعی، بار دیگر بر حمایت همهجانبه خود از قهرمانان ورزش استان تأکید کردند.
گفتنی است تیم ملی والیبال ساحلی ایران با حضور ابوالحسن خاکیزاده و هدایت عبدالرئوف بستگانی موفق به کسب مدال نقره بازیهای آسیایی سانیا ۲۰۲۶ شد و این افتخار بزرگ را برای کشور و استان هرمزگان به ارمغان آورد.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک