06

تیر

1405


ورزشی

15 اردیبهشت 1405 12:14 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در راستای شناسایی و تجلیل از مربیان فعال در توسعه کمی و کیفی این رشته ، بر اساس شاخص ثبت بیشترین شال‌بند ( درجه فنی )، مربیان برتر استان هرمزگان معرفی شدند.

‌فهیمه جمعه‌زاده مینابی، امید غلامی و مهدیه سلجوقی

‌مربیان برتر استان هرمزگان هستند که در طرح ملی فدراسیون ووشو معرفی شده اند.

‌نکته حائز اهمیت در اعلام این نتایج ، تداوم موفقیت‌های مهدیه سلجوقی است که ایشان برای دومین بار در طول یک سال گذشته موفق شدند با ثبت عملکردی درخشان ، اعتماد فدراسیون را جلب کرده و به عنوان مربی برتر کشور برگزیده شوند که نشان از تلاش مستمر و برنامه‌ریزی دقیق ایشان در پرورش استعدادهای ووشو استان دارد.

‌فدراسیون ووشو اعلام کرده است که به این مربیان برگزیده علاوه بر اهدا پاداش نقدی و لوح تقدیر، سهمیه حضور رایگان در یک دوره تخصصی آموزشی نیز تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است