05

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

13 اردیبهشت 1405 10:13 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، امارات در کنار اخراج ۱۵ هزار پاکستانی شیعه، همچنین حساب‌های بانکی و دسترنج آنها را که در این کشور خلیج فارس ساکن بوده‌اند از آنها گرفته و بدون آنکه پولی در اختیار داشته باشند، آنها را به کشور مبدا برگردانده است.

به نقل از شبکه خبری فرانس ۲۴، این اقدام در پی تنش‌ها بین ابوظبی و اسلام‌آباد رخ داده است.

در این میان، «سوربهی گوپتا» سردبیر بخش جنوب شرق آسیا در مجله نیو لاینز در این باره گفت: «امارات در این اقدام تنبیهی ۱۵ هزار شیعه پاکستانی که این کشور خلیج فارس را برای دو دهه گذشته خانه خود می‌دانستند، اخراج کرده است.»

وی افزود: «خیلی از این افراد که اخراج شده اند در آرزوی داشتن کار مناسب به امارات رفته بودند و بدون توجیهی از این کشور بیرون رانده شدند. خیلی از این افراد به من گفتند که آنها را به بازداشتگاه بردند و بدون آنکه مدارک هویتی آنها را بدهند، با هواپیما به پاکستان رانده شدند. آنها همچنین گفتند که حساب‌های بانکی‌شان توسط امارات مسدود شده است.»

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است