06

تیر

1405


شهرستان‌ها

10 اردیبهشت 1405 21:47 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، کاظم شریفی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در جریان یک عملیات منسجم، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی و متلاشی کردن یک باند بزرگ از شکارچیان غیرمجاز در سطح استان شدند.

وی افزود: در این عملیات مشترک، سه نفر از متخلفان حوزه شکار و صید دستگیر شدند که از آن‌ها هفت قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر سلاح‌های کشف شده، لاشه دو راس قوچ و میش وحشی نیز از این متخلفان به دست آمده است.

شریفی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان عرصه‌های زیست‌محیطی، تصریح کرد: پرونده این افراد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است. پایش مناطق حفاظت‌شده استان برای جلوگیری از هرگونه تخلف با جدیت ادامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال