06

تیر

1405


ورزشی

09 اردیبهشت 1405 19:32 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، با پایان رقابت‌های درون‌اردویی انتخابی تیم ملی ساندا ، « عیسی آرسیون » ووشو کار شایسته هرمزگان ، با درخشش در برابر رقبا موفق شد به اردوی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا راه یابد.

‌این دوره از رقابت‌های انتخابی با حضور نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور در آکادمی ملی ووشو برگزار زیر نظر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ، مجید ملکی دبیرکل و اعضای کادرفنی تیم ملی ساندا برگزار شد تا برترین‌های اوزان مختلف برای ورود به مرحله جدید اردوها شناسایی شوند .

‌در وزن ۶۵- کیلوگرم بخش ساندا ، عیسی آرسیون قهرمان ارزنده استان هرمزگان با ارائه مبارزاتی مقتدرانه موفق شد نظر کادر فنی را جلب کرده و به همراه شجاع پناهی ، به عنوان نفرات برتر این وزن به اردوی تیم ملی دعوت شود .

‌شایان ذکر است ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی پس از برگزاری اردوهای فشرده و انتخابی نهایی از میان نفرات برتر این اردو مشخص خواهند شد .

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال