سلامت
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه زنگ هشدار دیابت در هرمزگان به صدا در آمده، گفت: حدود ۲ هزار بیمار دیابتی جدید، در سال گذشته شناسایی شدند.
به گزارش صبح ساحل، اصغر زائری با اعلام این خبر اظهار کرد: در طول سال گذشته ۵۴ هزار و ۵۰۲ خدمت مراقبتی و بهداشتی به ۲۴ هزار و ۴۵۶ بیمار مبتلا به دیابت توسط تیم های سلامت در مراکز ارائهدهنده خدمات شهری و روستایی در شهرستان بندرعباس ارایه شد.
وی با اشاره به اهمیت شناسایی زودهنگام بیماران مبتلا به دیابت، افزود: یک هزار و ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به دیابت در سال گذشته توسط تیم سلامت شناسایی و تحت پوشش خدمات مراقبتی قرار گرفتند.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در سال گذشته، تیمهای سلامت شامل بهورزان، مراقبان سلامت و پزشکان در مراکز شهری و روستایی، بیش از ۵۴ هزار خدمت مراقبتی، پیگیری و مشاورهای به بیماران دیابتی ارائه کردهاند که نشاندهنده تداوم فعالیت گسترده و تلاش بیوقفه کادر سلامت برای ارتقای سلامت جامعه است.
زائری با تاکید بر ضرورت افزایش آگاهی عمومی درباره علائم و پیامدهای دیابت، یادآور شد: بسیاری از افراد از ابتلای خود به دیابت بیاطلاع میمانند و زمانی مراجعه میکنند که بیماری پیشرفت کرده است، از این رو، انجام آزمایشهای دورهای و غربالگری بهویژه برای افراد در معرض خطر، بسیار ضروری و موثر است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند