07

تیر

1405


علم و فناوری

04 اردیبهشت 1405 20:27 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بر اساس این ابلاغیه، با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری آزمون پایان دوره داروسازی، دانشجویانی که تمام فرآیند‌های آموزشی خود را به پایان رسانده‌اند و معدل کل آنها بالاتر از ۱۴ است، بدون شرکت در این آزمون فارغ‌التحصیل خواهند شد.

در این ابلاغیه تأکید شده است دانشجویانی که معدل کل آنها کمتر از ۱۴ می‌باشد، می‌توانند دروسی که در آزمون پایان دوره از آن دروس سوال طراحی می‌شود را مجددا اخذ نموده و در صورت کسب نمره بالاتر از ۱۴، امکان فراغت از تحصیل برای آنها فراهم خواهد شد.

طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دروس تئوری مذکور شامل گیاهان دارویی و فارماکوگنوزی، شیمی دارویی، داروشناسی و سم‌شناسی، فارماسیوتیکس و دارو و درمان بیماری‌ها می‌باشد.

در این ابلاغیه آمده است این تصمیم با هدف جلوگیری از تأخیر در روند فراغت از تحصیل دانشجویان داروسازی و تعیین تکلیف سریع‌تر وضعیت آموزشی آنها اتخاذ شده است.

دیدگاه ها (0)
img
img

قانون تعیین تكلیف وضعیت ثبتی اراضی وساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حاجی آباد

فراخوان عمومی یک مرحله ای ‌- نوبت دوم

مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی بصورت یکپارچه ( 39 -1405 )

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

سند مالکیت ششدانگ یک قطعه زمین محصوری

موضوع قانون تعیین وتکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی میناب

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

قانون ساماندهی املاک که در محدوده بافت مسکونی شهرستان پارسیان

آگهی مجمع عادی به طور فوق العاده نوبت دوم

رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب

شمار کشته‌شدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت

استاندار خراسان‌رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است

اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال