06

تیر

1405


سرویس بین الملل

04 اردیبهشت 1405 18:19 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، وزارت خارجه سوئیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از تعطیلی موقت سفارت سوئیس در ایران در 20 اسفند (11 مارس) به دلیل وضعیت امنیتی، یک تیم سوئیسی از 31 فروردین (20 آوریل) به تهران بازگشته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: چهار نفر ازکارکنان از طریق زمینی و از طریق آذربایجان سفر کردند و اکنون در حال آماده سازی برای از سرگیری تدریجی فعالیت‌ها هستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی در 9 اسفند 1404 حملات شدیدی را علیه تمامیت‌ارضی، مراکز هسته‌ای و نظامی و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و نظامی انجام دادند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال