06

تیر

1405


سلامت

02 اردیبهشت 1405 12:32 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، علیرضا رئیسی بااشاره به بازدیدهای میدانی خود از مراکز بهداشتی جنوب کشور در دوران جنگ افزود: در ایام جنگ تحمیلی سوم، شاهد ایثار و از خودگذشتگی مثال‌زدنی همکاران حوزه سلامت بودیم که با وجود شرایط سخت، با جان و دل در مراکز درمانی به مردم خدمت می‌کردند.

رئیسی ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی سوم، ۲۱۴ مرکز بهداشت در سراسر کشور دچار آسیب شد، اما خوشبختانه حتی یک مرکز هم تعطیل نشد و خدمات‌رسانی به مردم ادامه یافت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تأکید بر تداوم خدمات اولیه سلامت در دوران بحران اظهار کرد: واکسیناسیون، به‌ویژه در میان مادران باردار، در این مدت با پوشش ۱۰۰ درصدی انجام شد که نشان‌دهنده تعهد و کارآمدی نظام سلامت کشور است.

براساس این گزارش، این نشست با حضور وزیر بهداشت و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد و در آن، مهم‌ترین مسائل حوزه سلامت، راهکارهای پیشنهادی نمایندگان و گزارشی از عملکرد وزارت بهداشت، به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی سوم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است