06

تیر

1405


سلامت

01 اردیبهشت 1405 11:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، احمد زاهری اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان با مشارکت انتقال خون استان، این پویش را با هدف کمک به تأمین ذخایر استراتژیک خون و فرآورده‌های خونی اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه با دعوت از شهروندان برای مشارکت داوطلبانه در اهدای خون همراه خواهد بود و گروه‌های مختلف دانشجویی و مردمی نیز در آن حضور خواهند داشت.

زاهری تأکید کرد: حفظ و تقویت ذخایر خونی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی استان اهمیت ویژه‌ای دارد و اجرای این پویش می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای امنیت خونی استان داشته باشد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال