06

تیر

1405


ورزشی

30 فروردین 1405 18:00 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پس از توقفی ۵۰ روزه، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با انجام ۷ دیدار برگزار شد و تیم گیتی پسند قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور پالایش نفت بندرعباس و فولاد دو نماینده هرمزگان با حریفان خود در سالن فجر بندرعباس و سالن غدیر تهران بازی کردند و به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

تیم پالایش نفت بندرعباس در سالن فجر مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان صف آرایی کرد و در پایان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست یافت. چهار گل تیم پالایش نفت بندرعباس را دو گل، مرتضی فرزانیان در دقایق ۱۴ و ۲۵ ، حمزه صدیق زاده در دقیقه ۳۲ و محمد حسین بازیار در دقیقه ۳۹ به ثمر رساندند. پالایش نفت بندرعباس با این پیروزی با کسب ۳۷ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی ایستاد‌.تیم فولاد هرمزگان در سالن غدیر تهران به دیدار عرشیا شهر قدس رفت و با یک گل مغلوب شد.فولاد هرمزگان با این شکست با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر با عنوان ششمی فصل را به پایان برد.

در سایر دیدارهای هفته پایانی تیم فوتسال گیتی پسند با کسب پیروزی مقابل پالایش نفت شازند موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.تیم محمد کشاورز که نیاز مبرمی به پیروزی در هفته پایانی داشت برابر پالایشگاه نفت شازندی بازی می‌کرد که برای بقاء در لیگ انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در رقابت با بهشتی سازه در کورس قعرنشینان لیگ داشت.

گیتی پسند در نهایت به پیروزی ۴ بر صفر دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.مس سونگون ورزقان نیز که دومین شانس قهرمانی لیگ امسال بود که با نیم نگاهی به بازی گیتی پسند در شازند به میدان رفت و توانست با پیروزی ۶ بر۲ عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.تیم پالایشگاه نفت شازند شاید خوشحال ترین بازنده امروز بود که با مدیریت جودکی و سکانداری حمید شاندیزی توانست در نهایت در لیگ‌برتر ماندگار شود و در روزی که رقییش در سیرجان تن به شکست مقابل گهرزمین داد، موفق شد سهمیه خود را در نهایت حفظ کند.

پس از تیم های صنایع گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان که عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند تیم های ، گهر زمین سیرجان، سن ایچ ساوه، فولاد زرند ایرانیان، فولاد هرمزگان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پردیس قزوین، عرشیا آذربایجان شهر قدس، شهرداری ساوه، شرکت پالایش نفت شازند، بهشتی سازه گرگان و جواد الائمه شهرکرد در مکان های سوم تا چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در پایان این فصل تیم های بهشتی سازه گرگان و جواد الائمه شهرکرد به رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور سقوط کردند. حسین طیبی بازیکن گلزن گهرزمین سیرجان و کاپیتان تیم‌ملی فوتسال کشورمان با به ثمر رساندن یک گل در دیدار امروز مقابل بهشتی سازه، آمار گل های این فصل خود را به عدد ۲۸ رساند تا با شایستگی کفش طلای رقابت های امسال را از آن خود کند.این آمار آنجا جالب‌تر می‌شود که طیبی، چهار بازی ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و در ۲۲ بازی موفق به زدن این تعداد گل برای تیمش شده است که در نوع خود جالب توجه است.گفتنی است سعید احمد عباسی دیگر گلزن لیگ به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده طیبی در هفته آخر گلی به ثمر نرساند تا با همان ۲۱ گل دومین گلزن لیگ باقی بماند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است