05

تیر

1405


اجتماعی

جنوب کشور

28 فروردین 1405 20:33 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی روز جمعه در اطلاعیه اعلام کرد: پاسدار سید محسن طاهرزاده از رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه که در اسفند ۱۳۹۸ در سیستان و بلوچستان و هنگام انجام مأموریت مهندسی رزمی توسط گروهک جیش‌الظلم به اسارت گرفته شده بود، پس از ۶ سال اسارت در فروردین ۱۴۰۵ به میهن بازگشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: وی در ساعات ابتدایی اسارت مجروح شده بود.

در این اطلاعیه آمده است: سید محسن طاهرزاده پیش از آن نیز به‌عنوان مدافع حرم در سال ۱۳۹۶ در منطقه خان‌طومان سوریه حضور داشته و در آن مأموریت به افتخار جانبازی نائل شده بود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است