06

تیر

1405


ورزشی

27 فروردین 1405 17:54 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، فاطمه شکری و علی عباسپور ۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل نقض مقررات دوپینگ و مصرف ماده ممنوعه هر کدام به مدت ۲ سال از فعالیت در تمام حوزه‌های ورزشی محروم شدند.

به این ترتیب فاطمه شکری و علی عباسپور به دلیل مصرف مواد ممنوعه از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۰۹ تا ۱۴۰۶/۰۷/۰۸ از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم خواهند بود.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید