06

تیر

1405


ورزشی

27 فروردین 1405 10:07 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زد و توانست در هر دو بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را شکست دهد تا در نیمه نهایی حریف پاری سن ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی شود.

ونسان کمپانی سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار شد به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: این یک بازی بسیار احساسی بود. ما توپ را بسیار در اختیار داشتیم و همیشه احساس می‌کردیم که می‌توانیم گلزنی کنیم اما رئال مادرید، رئال مادرید است. آن‌ها بازیکنان بسیار سریعی دارند و همیشه تهدید محسوب می‌شوند.

او افزود: بازیکنان امروز از نظر روانی بسیار قوی بودند تا بتوانند از شکست‌ها بهبود پیدا کنند. هواداران نیز به ما کمک کردند. ما آرام ماندیم و همیشه احساس می‌کردیم که لحظه‌مان خواهد رسید. بازیکنان سزاوار این پیروزی بودند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هر چند که اشتباهاتی داشتیم اما شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی بلژیکی بایرن مونیخ در ادامه گفت: آیا این بزرگ‌ترین بازی در دوران مربیگری من بود؟ بله! اما بازی بعدی بزرگ‌ترین خواهد بود. ما به پیشرفت ادامه خواهیم داد.

او در پایان درباره غیبتش در دیدار مقابل پاری سن ژرمن به دلیل محرومیت، گفت: همیشه سعی می‌کنم در کنار زمین آرام باشم اما طبیعی است که وقتی بازیکنم روی زمین است، صحبت کنم. از دریافت کارت زرد به دلیل این موضوع تعجب کردم.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است