06

تیر

1405


ورزشی

26 فروردین 1405 19:32 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی بسکتبال سه به سه مردان ایران جهت حضور در بازی‌های ساحلی آسیا ۲۰۲۶ به کشور چین اعزام شده است.

این تیم با هدایت محمد سیستانی سرمربی کرمانی در چین مهیای انجام بازی‌های خود می‌شوند و امیر حسین یازرلو، سید محمد غفاری، پیتر گیرگوریان و محمدمهدی رحیمی چهار ملی‌پوش کشورمان هستند که زیر نظر محمد سیستانی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

سیستانی پیش از این سابقه سرمربی‌گری تیم بسکتبال مس کرمان را نیز در کارنامه داشته است.

بازی‌های آسیایی ساحلی از ۲۲ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۶ _دوم اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ۱۴۰۵ در سانیا چین برگزار خواهد شد و تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های چین، فلیپین و ماکائو هم‌ گروه است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است