07

تیر

1405


علم و فناوری

24 فروردین 1405 12:26 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله نخست المپیادهای علمی کشور نشان می‌دهد این دانش آموزان در رشته‌های ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست‌شناسی، سلول‌های بنیادی، شیمی، نانو، زمین‌شناسی، فیزیک، کامپیوتر و هوش مصنوعی موفق به کسب امتیاز لازم و راه‌یابی به مرحله دوم شده‌اند.

منوچهر ضیایی افزود: عملکرد دانش‌آموزان استان در این دوره از رقابت‌ها نشان‌دهنده ارتقای توان علمی و پژوهشی مدارس هرمزگان است و این موفقیت حاصل تلاش منسجم دانش‌آموزان، حمایت خانواده‌ها و پیگیری معلمان و مدیران مدارس به‌ویژه در حوزه فعالیت‌های پژوهش‌سراها است.

وی بیان کرد: بر پایه آمارهای استخراج‌شده، ناحیه یک بندرعباس با ۴۸ دانش‌آموز بیشترین تعداد راه‌یافتگان را در میان مناطق آموزشی استان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزانی از مناطق حاجی‌آباد، سندرک، رودان، فین، ناحیه ۲ بندرعباس، میناب و بندرلنگه نیز در فهرست برگزیدگان مرحله نخست قرار دارند.

ضیایی با اشاره به شروع فرایند آماده‌سازی علمی داوطلبان مرحله دوم تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پشتیبانی لازم برای تقویت توانمندی دانش‌آموزان منتخب انجام شده و انتظار می‌رود هرمزگان در مرحله بعد نیز نتایج درخشانی رقم بزند.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت‌های آموزشی، شاهد حضور موثرتر دانش‌آموزان استان در سطوح ملی و بین‌المللی المپیادهای علمی باشیم.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک