06

تیر

1405


ورزشی

23 فروردین 1405 10:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ روز سه‌شنبه، ۲۵ فروردین در عربستان به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت.

تیم فوتبال تراکتور روز شنبه به صورت زمینی کشور را ترک کرد. شاگردان محمد ربیعی به مدت دو روز با ۱۳ بازیکن تمرین کردند. بازیکنان خارجی این تیم به همراه امیرحسین حسین‌زاده و شجاع خلیل زاده در ایران حضور نداشتند.

پرشورها روز شنبه و یکشنبه هم تمرینی نخواهند داشت چرا که شنبه شب وارد ترکیه شدند و یکشنبه به سمت شهر جده در عربستان پرواز می‌کنند. آنها ساعت ۱۲:۳۰ ظهر یکشنبه باید در فرودگاه حضور داشته باشند تا ساعت ۱۵ پرواز کنند. احتمال دارد که معطلی‌هایی هم در فرودگاه عربستان صورت بگیرد و این باعث می‌شود که زمان برای تمرین از دست برود.

در نهایت تراکتوری‌ها دوشنبه تمرین سبک و باشدت کمی خواهند داشت تا برای دیدار روز سه‌شنبه آماده شوند. این در حالی است که شباب الاهلی در این مدت دیدارهای مختلفی را انجام داده و تیم کاملا در شرایط بازی قرار دارد اما از آخرین مصاف تراکتور بیش از ۴۰ روز می‌گذرد.

تراکتور حتی تمرینات گروهی مناسبی نداشته و حضور نداشتن بازیکنان خارجی کار ربیعی را سخت‌تر کرده است. فعلا رگی لوشکیا، مارکو یوهانسون و الکساندر سدلار به اردوی تراکتور اضافه شده‌اند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید