06

تیر

1405


سلامت

10 فروردین 1405 19:36 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، اداره انتقال خون بندرلنگه روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ذخایر خونی این مرکز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و هم‌اکنون با نیاز مبرم به تمام گروه‌های خونی مواجه است.

در این اطلاعیه از همه همشهریان گرامی شهرستان بندرلنگه خواسته شده است که با حضور به‌موقع و سخاوتمندانه خود، یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

بر اساس اعلام اداره انتقال خون بندرلنگه، شهروندان می‌توانند همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید