حوادث
یک باب درمانگاه که در مجاورت مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب در استان هرمزگان قرار داشت امروز مورد حمله پهپادی دشمن آمریکایی، صهیونیستی قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.
به گزارش صبح ساحل، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان عصر روز شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این درمانگاه تحت عنوان درمانگاه شهید آبسالان که در مجاورت دبستان شجره طیبه میناب قرار دارد ساعت ۱۶ امروز مجددا مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.
احمد نفیسی اظهار کرد: دشمن امروز با چندین فروند پهپاد درمانگاه شهید آبسالان را مورد حمله قرار داده و خسارتهایی به انبارهای این مجموعه درمانی وارد کرد.
معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این منطقه و مرکز در روز اول حمله به کشور نیز مورد حمله واقع شده و بر همین اساس تخلیه شده بود، تأکید کرد: خوشبختانه این حمله هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است.
نفیسی تاکید کرد: وضعیت تحت کنترل بوده و اقدامات لازم در خصوص بررسی ابعاد این حمله در دست انجام است.
وی یادآور شد: امروز تمام دنیا میدانند که محدوده مورد حمله دشمن، به هیچ وجه نظامی نیست اما مجددا شاهد حمله به این محدوده هستیم که کاملا عامدانه بودن حمله به مدرسه شجره طیبه میناب و به شهادت رساندن ۱۶۸ دانش آموزان و معلم را اثبات میکند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند