07

تیر

1405


سیاسی

08 فروردین 1405 12:15 0 کامنت

به کزارش صبح ساحل، سفارت ایران در اتریش با انتشار تصاویری از مین های ضد تانک که به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده، استفاده از مین های ضد تانک توسط آمریکا را نکته تاریک دیگری در فهرست بلندبالای جنایات جنگی متجاوزان اسرائیلی _ آمریکایی علیه غیرنظامیان ایرانی عنوان کرد.

سفارت کشورمان اعلام کرد: متجاوزان مین‌های ضد تانک را از آسمان بر فراز حومه جنوبی شیراز، به ویژه در روستای کفری، رها کردند. این مین‌ها به شکل قوطی کنسرو آماده ساخته شده و حاوی مواد منفجره‌ای بودند که به محض باز شدن منفجر می‌شدند.

سفارت ایران در وین همچنین گفت که چندین غیرنظامی توسط این مهمات خائنانه به شهادت رسیدند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است