06

تیر

1405


سیاسی

07 فروردین 1405 19:59 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بر اساس اطلاعیه سازمان انرژی اتمی، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این حادثه هیچ‌گونه انتشار مواد پرتوزا به خارج از مجموعه در پی نداشته و از این رو، هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان و مناطق اطراف وجود ندارد.

حسن قمری معاون استاندار اراک در گفت‌وگو با ایسنا از دو مرحله حمله دشمن آمریکایی و صهیونی به مجتمع آب سنگین خنداب خبر داد و افزود: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه و تدابیر ایمنی دقیق پیش‌بینی شده، هیچ‌گونه تلفات انسانی در پی این تهاجمات رخ نداده و امنیت مردم منطقه به‌طور کامل برقرار است.

وی در ادامه اظهار کرد: این تهاجمات نشان‌دهنده تمرکز دشمن بر زیرساخت‌های حیاتی کشور است، اما آمادگی و هماهنگی میان دستگاه‌های امنیتی و امدادی، هرگونه خطر بالقوه را به‌طور کامل خنثی کرده است.

این مقام استان اراک از شهروندان خواست به‌منظور جلوگیری از اختلال در روند فعالیت گروه‌های امدادی و امنیتی، از مراجعه به محل حادثه خودداری کنند و با رعایت توصیه‌های ایمنی، زمینه مدیریت بهتر بحران را فراهم آورند.

سازمان انرژی اتمی نیز حمله به کارخانه تولید آب سنگین اراک را تایید کرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید