ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان حمله پهپادی سحرگاه امروز به زیرساختهای نظامی در سرزمینهای اشغالی، مخازن سوخت و محل استقرار هواپیماهای سوخترسان جنگندههای دشمن در فرودگاه بن گوریون را هدف حملات خود قرار داد.
به گزارش صبح ساحل، روابط عمومی ارتش در اطلاعیه شماره ۳۷ اعلام کرد: سحرگاه امروز(شنبه)، پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیر ساختهای نظامی رژیم صهیونی در سرزمینهای اشغالی، مخازن سوخت و محل استقرار هواپیماهای سوخترسان جنگندههای دشمن در فرودگاه بن گوریون را هدف حملات خود قرار داد.
ارتش در این اطلاعیه یادآور شده: با وجود سانسور شدید دشمن صهیونی، حملات متعدد ارتش و سپاه به تأسیسات نظامی رژیم اشغالگر قدس، سوخترسانی به هواپیماهای نظامی، امور فرودگاهی و پروازهای فرودگاه بن گوریون و همچنین نقل و انتقال نیروهای نظامی را با اختلال جدی مواجه کرده و منجر به جابهجایی نیروها از طریق راه آهن شده که میتواند جان غیر نظامیان را به مخاطره بیاندازد.
در این اطلاعیه تأکید شده بانک جامع و متعدد اهداف در سرزمینهای اشغالی، دستان بلند نیروهای مسلح را برای تداوم حملات پهپادی باز کرده و این عملیات و ضربات مهلک به دشمن در عمق اراضی اشغالی و تا رفع تهدید از ملت عزیز ایران با قدرت ادامه خواهد داشت.
فرودگاه بن گوریون، علاوه بر استقرار تانکرهای سوخت رسان و مخازن سوخت، مقر یگانهای ویژه و تاسیسات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونی است و در مجاورت آن صنایع هوایی و مراکز تعمیر و نگهداری جنگندههای ارتش رژیم اشغالگر مستقر است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند