شهرستانها
رئیس اورژانس هرمزگان گفت: با تلاش پرسنل اورژانس شهرستان بندرعباس نوزادی به صورت سالم به دنیا آمد.
به گزارش صبح ساحل، یاسر خوانچه مهر رئیس اورژانس هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۱٠:۴٠ دقیقه پانزدهم اسفندماه جاری طی تماس با واحد ارتباطات این مرکز مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر جوانی واقع در ایسین، درگیر سالم، پس از توصیه های کارشناس تریاژ تلفنی به همراه بیمار قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس، سریعا آمبولانس پایگاه جاده ای ایسین به محل اعلام شده اعزام شد.
وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی در محل فوریت، بیمار خانمی ۲۶ ساله که بدنبال شروع دردهای زایمانی با دادن پوزیشن (وضعیت) مناسب به مادر، نوزاد به صورت کامل و سالم خارج، کلمپ بند ناف انجام، بریدن بند ناف، خشک و گرم کردن و ساکشن ترشحات از بینی و دهان نوزاد، در آغوش مادر هر دو با مانیتورینگ علائم حیاتی و پایش حین مسیر، با حال عمومی مساعد جهت بررسی بیشتر و دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان شریعتی اعزام و تحویل بخش اورژانس شدند.
خوانچه مهر در پایان ضمن تقدیر از مسعود دوزنده، پژمان جرقه کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی پایگاه ایسین در انجام موفق این زایمان برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند