07

تیر

1405


سیاسی

24 اسفند 1404 09:15 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۲۸ آورده است: شب گذشته یک فروند پهپاد اوربیتر در منطقه تهران منهدم شد و با این شکار، آمار پهپاد‌های منهدم شده به ۱۱۸ فروند رسیده است.

در اطلاعیه ۲۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه آمده است: بیش از ۸۰ درصد پهپاد‌های منهدم شده از پیشرفته‌ترین پهپاد‌های رزمی و از انواع‌ام کیو ۹، هرون و هرمس بوده است.

در اطلاعیه افزوده شده: ایران قتلگاه پهپاد‌های دشمن متجاوز شده و با یاری خدا انهدام پیشرفته‌ترین پهپاد‌های دشمن متجاوز با مجاهدت فرماندهان و رزمندگان سامانه‌های های پدافندی ارتش و سپاه تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی سپاه هم اعلام کرد در تعرض شب گذشته پهپادهای دشمن امریکایی - صهیونی به آسمان تهران، رزمندگان پدافند هوایی هوافضای سپاه به وسیله سامانه نوین پدافند هوایی تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور موفق به ساقط کردن سه فروند پهپاد مسلح دشمن قبل از انجام عملیات خود شدند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک