07

تیر

1405


سیاسی

23 اسفند 1404 11:39 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل به نقل از مهر: منابع موثق اعلام کرده‌اند که تمامی کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشده است.

مشاهدات و ارزیابی‌های اولیه حاکی از آن است که زیرساخت‌های حیاتی نفتی جزیره هیچ‌گونه آسیبی ندیده‌اند و فعالیت آن‌ها ادامه دارد.

برخلاف ادعاهای مطرح‌شده از سوی دشمن درباره نابودی سامانه‌های پدافندی جزیره، این سامانه‌ها مدت کوتاهی پس از تجاوز دوباره فعال شده‌اند.

این حمله نتوانسته به اهداف راهبردی مورد نظر مهاجمان دست پیدا کند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال