جنوب کشور
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از عناصر اصلی وابسته به محور آمریکایی ـ صهیونیستی در این استان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، مهدی بخشی در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به اقدامات صورتگرفته در حوزه مقابله با تهدیدات امنیتی اظهار داشت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی گستردهای که از ابتدای جنگ رمضان تاکنون انجام گرفته و به لطف و عنایت خداوند متعال، ۱۴ نفر از عناصر اصلی مرتبط با محور آمریکایی ـ صهیونیستی که قصد ایجاد آشوب، اغتشاش و انجام فعالیتهای ضد امنیتی همسو با حملات دشمنان را داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان شناسایی و دستگیر شدهاند.
وی افزود: این افراد در قالب شبکههای سازمانیافته، سعی در تأثیرگذاری بر فضای عمومی و تحریک افکار عمومی جامعه داشتهاند و تحقیقات از آنان در دست انجام است.
دادستان کرمان با تأکید بر هوشیاری دستگاههای امنیتی و قضایی کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدام مخل امنیت و آرامش عمومی بهشدت برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد دشمن با طراحیهای پیچیده خود امنیت مردم را خدشه دار سازد.
بخشی در ادامه به همه عناصر خود فروخته داخلی و خارجی هشدار داد: هر فرد یا گروهی که در مسیر خواستههای دشمنان و محور آمریکایی ـ صهیونیستی گام بردارد، با برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضایی روبهرو خواهد شد، امنیت مردم خط قرمز نظام است و هیچگونه مماشاتی در برابر اقدامات سازمانیافته علیه امنیت ملی وجود نخواهد داشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک