06

تیر

1405


حوادث

23 اسفند 1404 08:35 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، دقایقی قبل آژیرهای خطر در سفارت آمریکا در بغداد به صدا درآمدند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که سفارت آمریکا در منطقه الخضرا واقع در بغداد مورد حمله پهپادی قرار گرفته و ستونی از دود از داخل این سفارتخانه به هوا برخاسته است.

رسانه های عربی گزارش دادند که این حمله با استفاده از پهپاد انتحاری صورت گرفت.

منابع عراقی اعلام کردند که رادار سفارت آمریکا در بغداد مورد هدف یک پهپاد انتحاری قرار گرفته است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید