06

تیر

1405


ورزشی

21 اسفند 1404 08:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پس از جنگ تحمیلی صهیونی - آمریکایی علیه کشورمان، خیلی از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر فوتبال به حمایت از کشورمان پرداخته اند از جمله جلال الدین ماشاریپوف هافبک - وینگر ازبکستانی استقلال که در همان روزهای ابتدایی جنگ با انتشار عکسی به حمایت از ایران پرداخت.

در همین حال دیدیه اندونگ هافبک گابنی استقلال که هنوز تکلیف نهایی قراردادش با استقلال از سوی مسئولان این باشگاه به طور رسمی تعیین و تکلیف نشده است با انتشار تصویری از خود با پیراهن استقلال در صفحه مجازی اش نوشت: با استقلال و ایران می مانم.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال