06

تیر

1405


حوادث

20 اسفند 1404 20:45 0 کامنت

به گزارش صبح‌ساحل، ظهر چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه، دشمنان آمریکایی صهیونیستی در تجاوزی آشکار به مراکز غیر نظامی، اسکله مسافربری جزیره هرمز را مورد حمله قرار دادند.

در این حمله آمبولانس دریایی جزیره هرمز که وظیفه جابه‌جایی بیماران را از جزیره هرمز به بندرعباس را بر عهده داشت مورد هدف موشک‌های متجاوزان قرار گرفته است.

در این حمله یک شناور دیگر نیز آسیب دیده است.

لازم به ذکر است؛ زیرساخت‌های بندری جزیره هرمز آسیبی ندیده است و در پی این حمله کسی زخمی یا شهید نشده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک