06

تیر

1405


ورزشی

20 اسفند 1404 10:38 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ملی‌پوشان فوتبال بانوان که روز گذشته سه شنبه 19 اسفندماه سفر خود را از گلدکوست آغاز کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در فرودگاه حضور داشتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و برنامه پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است