06

تیر

1405


حوادث

19 اسفند 1404 12:43 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مهر نوشت: حسن قمری در اظهار کرد: ساعت ۲۴ دقیقه سه‌شنبه یک ساختمان دوطبقه مسکونی در اراک هدف حمله پهپادی آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

وی افزود: در این حمله ددمنشانه پنج نفر از شهروندان شهید و یک نفر مجروح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این منزل مسکونی به کلی تخریب و خساراتی به ساختمان‌های اطراف وارد شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است