06

تیر

1405


سلامت

19 اسفند 1404 12:39 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، دکتر نقی شهابی مجد در جلسه وبیناری با معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مبلغ ۱۲.۵ همت از محل مصرف ماده ۴۶ قانون الحاق ۲ موضوع ردیف ۹ جدول ۱۴ قانون بودجه کل کشور ۱۴۰۴ در مرحله اول در تاریخ ۱۸ اسفند سال جاری در وجه ذینفعان پرداخت شد.

وی همچنین بیان داشت: ۱۲.۵ همت دیگر نیز در آینده نزدیک پس از فروش اوراق و تبدیل آن به وجه نقد به همین ترتیب پرتاب خواهد شد. ۶۰ درصد از مجموع مبلغ پرداخت شده بابت تصفیه بدهی دارویی دانشگاه‌ها و ۴۰ درصد آن بابت بازپرداخت بدهی تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

وی به معاونین غذا و داروی سراسر کشور اعلام کرد که اعتباراتی که بابت بدهی‌های شرکت از طریق خزانه پرداخت می‌شود تنها برای دارو و تجهیزات پزشکی است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک