شهرستانها
شهردار بوموسی با اعلام اینکه تمامی کارمندان شهرداری این جزیره در صحت و سلامت کامل به سر میبرند، از مردم هرمزگان و جزیره بوموسی خواست به اخبار دروغ و شایعهپراکنیهای دشمن توجه نکند.
به گزارش صبح ساحل، سجاد بهرامپور با اشاره به برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره وضعیت کارکنان شهرداری، اظهار داشت: تمامی کارمندان شهرداری ابوموسی در کمال صحت و سلامت کامل مشغول انجام وظایف سازمانی خود هستند و هیچ گونه مشکل یا مسئله خاصی برای آنها گزارش نشده است.
وی با تأکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در برابر جنگ روانی دشمنان نظام و انقلاب، افزود: دشمنان ذلیل این مرز و بوم با هر ترفندی در پی خدشهدار کردن امنیت روانی جامعه و کسب اطلاعات از شهروندان عزیز هستند و مردم فهیم ابوموسی باید مراقب تلههای تماس دشمن باشند.
شهردار ابوموسی تصریح کرد: مردم شریف استان هرمزگان و جزیره ابوموسی به هیچ وجه به شایعات و اخبار دروغ منتشرشده در کانالهای معاند و شبکههای اجتماعی توجه نکنند و اخبار رسمی و موثق را صرفاً از طریق خبرگزاریهای معتبر داخلی و پایگاه اطلاعرسانی شهرداری ابوموسی پیگیری نمایند.
بهرامپور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی دارند با ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم، به اهداف شوم خود دست یابند، اما بحمدالله مردم آگاه و هوشیار جزیره ابوموسی با بصیرت کامل توطئههای دشمنان را خنثی خواهند کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است