06

تیر

1405


شهرستان‌ها

17 اسفند 1404 17:14 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان ضمن تسلیت مجدد به مردم شریف میناب و خانواده‌های شهدا، از عزم جدی برای بازسازی فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: به‌دنبال این حادثه تلخ، جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور و استان هرمزگان آمادگی خود را برای احداث مجدد مدرسه شجره طیبه اعلام کردند.

آشوری تازیانی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پاسداشت مقام این شهیدان افزود: مدرسه جدید در مکان دیگری احداث خواهد شد تا دانش‌آموزان در فضایی امن و نوساز به تحصیل بپردازند. ساختمان فعلی که محل عروج این کبوتران خونین‌بال است، تخریب نخواهد شد و به عنوان «یادمان شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه» نگهداری و بازسازی می‌شود تا سندی بر مظلومیت فرزندان این مرز و بوم و جنایت دشمنان باقی بماند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است