06

تیر

1405


ورزشی

14 اسفند 1404 20:25 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا به مصاف استرالیا رفت و نتیجه را واگذار کرد.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه که در چهارچوب گروه A برگزار شد، مقابل میزبان مسابقات قرار گرفت و با چهار گل شکست خورد.

تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌جنوبی، استرالیا و فیلیپین هم‌گروه است که در دو دیدار نخست خود مقابل کره‌جنوبی و استرالیا شکست خورد.

مریم یکتایی، عاطفه ایمانی، عاطفه رمضانی‌زاده، ملیکا متولی، زهرا سربالی، شبنم بهشت، زهرا قنبری، فاطمه امینه برازجانی، محدثه زلفی، فاطمه شبان و مونا حمودی در ترکیب ابتدایی تیم ایران در دیدار با استرالیا قرار داشتند.

شاگردان مرضیه جعفری در آخرین مسابقه خود از ساعت ۱۲:۳۰ یکشنبه ۱۷ اسفند برابر فیلیپین به میدان می‌روند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال