سلامت
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نظارت در مبدا بر گوشتهای وارداتی سلامت و کیفیت گوشتها تضمین شده است.
به گزارش صبح ساحل، علیرضا رفیعی پور ، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بیماری تب برفکی چند سویه بومی در کشور داشتیم و امسال سویه جدیدی از این بیماری وارد کشور شد که با توجه به تولید واکسن در داخل، سویه بومی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه برای ۶ سویه تب برفکی با واکسن های داخلی و وارداتی تحت پوشش است، افزود: ایمن سازی دام ها علیه بیماری در حال انجام است و فاز ملی دو تب برفکی تا اواخر اسفند ادامه دارد، دام سبک و سنگین کشور علیه بیماری واکسینه می شوند.
رفیعی پور ادامه داد: با توجه به فصل بهار و تابستان مردم در مصرف فرآورده های خام دامی بدلیل شرایط گرما دقت بیشتری کنند و از طرفی تولیدکنندگان نسبت به بیماری های انگلی و تب کریمه کنگو توصیه های دامپزشکی را عمل کنند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رعایت توصیه های دامپزشکی طی سال های اخیر و سال های پیش رو منجر به کنترل بیماری می شود و همه ساله رعایت توصیه ها منجر به کنترل بیماری می شود و سازمان دامپزشکی تمام تلاش برای کنترل بیماری مشترک انسان و دام در حال انجام است و در خصوص واردات دام زنده نظارت ها برای عاری بودن از بیماری مشترک دام و انسان انجام می شود و در خصوص گوشت های وارداتی بدلیل نظارت در مبدا بیانگر سلامت و کیفی بودن گوشت های وارداتی است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند