06

تیر

1405


سرویس بین الملل

13 اسفند 1404 09:52 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، شبکه «الجزیره»، سفارت آمریکا در ریاض اعلام کرد: به کارمندان غیرضروری و خانواده‌های آن‌ها اجازه داده شده است به دلیل مخاطرات امنیتی، بلافاصله خاک عربستان را ترک کنند.

این مرکز دیپلماتیک همچنین مدعی شد که تهدیدات مستمری مبنی بر حملات موشکی و پهپادی علیه مناطقی در عربستان رصد شده است که این موضوع عامل اصلی صدور دستور خروج داوطلبانه کارکنان اعلام شده است.

سفارت آمریکا در ریاض اعلام کرد که به علت مخاطرات امنیتی، ارائه خدمات اضطراری به اتباع آمریکایی در عربستان محدود است.

در همین راستا، سفارت آمریکا در بغداد از آمریکایی ها خواست بنا به هر دلیلی به عراق سفر نکنند.

دیروز نیز، سفارت آمریکا در بیروت پس از گسترش جنگ در منطقه، اعلام کرد که سفارت واشنگتن در بیروت تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است