حوادث
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان از امدادرسانی و نجات کوهنورد زن۴۳ ساله طی عملیات مشترک با هلال احمر در کوههای سنگور روستای کشار شهرستان بندرخمیر خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، یاسر خوانچه مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه هفتم اسفندماه جاری مبنی بر اعلام سقوط در دره کوههای سنگور روستای کشار، آمبولانس پایگاه کشار و همزمان تیم امداد و نجات هلال احمر به محل فوریت اعزام شدند.
وی افزود: پس از عملیات نفس گیر، مصدوم توسط تیم هلال احمر به حاشیه جاده منتقل، بررسی و پایش مصدوم انجام شد، مصدوم خانمی ۴۳ ساله از ناحیه مچ پای راست دچار شکستگی شده بود، که پس از تحویل توسط کارشناسان اورژانس، فیکس اندامها و ستون فقرات، دریافت خدمات درمانی اولیه، جهت بررسی تخصصی تر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد.
سرپرست اورژانس پیشبیمارستانی هرمزگان با توجه به افزایش موارد حوادث کوهنوردی در مناطق کوهستانی استان تأکید کرد: کوهنوردان باید پیش از صعود، آمادگی جسمانی خود را ارزیابی کنند و از شرایط جوی پیش از حرکت مطلع شوند. همچنین، ضروری است که تجهیزات ایمنی شامل کفش مناسب، طناب، چراغقوه، و آب کافی به همراه داشته، ضمنا حرکت گروهی و منظم، اعلام مسیر به خانواده یا نیروهای امدادی، و پرهیز از نزدیک شدن به پرتگاهها نیز از دیگر نکات مورد تأکید سرپرست اورژانس بود.
وی همچنین اهمیت آشنایی با مهارتهای کمکهای اولیه در مواقع اضطراری را از موارد مهم بیان کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند