ورزشی
مسابقات انتخابی کاراته دختران شهرستان بندرلنگه جهت اعزام نفرات برتر به رقابتهای انتخابی تیم ملی استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از رقابتها، ورزشکارانی از باشگاههای، دکتر حامد حسنپور، نارمیلا مروارید بندرلنگه، مروارید بندرکنگ، بندربستانه و بندرچارک حضور داشتند و به رقابت پرداختند. قضاوت این مسابقات را فریده مضیئی، مهرنوش کریمیزاده، سمیه تکمار، فهیمه ملاح کنگی و فاطمه شهابی بر عهده داشتند. در پایان، نفرات برتر هر رده مشخص و جهت حضور در مرحله استانی معرفی شدند.
در رده سنی نوجوانان، کاتا، فاطمه غلامی از باشگاه دکتر حامد حسن پور به عنوان نفر برتر معرفی شد.
در کومیته وزن ۴۷- کیلوگرم: مهشید سپاهی از باشگاه دکتر حامد حسن پور، در وزن ۵۴- کیلوگرم، فاطمه غلامی از باشگاه دکتر حامد حسن پور، در وزن ۶۱- کیلوگرم، پریا ملوییزاده از باشگاه نارمیلا مروارید بندرکنگ،
در وزن ۶۱+ کیلوگرم، نیایش ابراهیم مظفری، نارمیلا مروارید بندرکنگ، در رده سنی جوانان، کاتا شیفته حدادی از باشگاه دکتر حامد حسن پور، در کومیته،
وزن ۴۸- کیلوگرم، یسنا ادیبینیا از باشگاه مروارید بندرکنگ، در وزن ۵۹- کیلوگرم ، ستاره احمدی برنطین از باشگاه دکتر حامد حسن پور، در وزن ۶۶- کیلوگرم، مهلا پیروی از باشگاه دکتر حامد حسن پور، در وزن ۶۶+ کیلوگرم، مبینا پیروی از باشگاه دکتر حامد حسن پور و در رده سنی امید و در کاتا، دیانا محمودی از باشگاه بندربستانه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود