شهرستانها
سومین جلسه بررسی و تدوین سند توسعه و چشمانداز شهرستان به ریاست مراد زرهی فرماندار شهرستان خمیر و با حضور نماینده جهاد دانشگاهی هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این نشست، آخرین وضعیت تدوین سند توسعه شهرستان، برنامههای پیشنهادی دستگاههای اجرایی و شاخصهای اولویتدار در حوزههای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندار شهرستان خمیر با تأکید بر ضرورت برنامهمحوری در مسیر پیشرفت شهرستان اظهار داشت: توسعه شهرستان نیازمند نگاه کارشناسی، همافزایی بینبخشی و مشارکت فعال تمامی دستگاههاست و بدون برنامهریزی دقیق، دستیابی به اهداف کلان امکانپذیر نخواهد بود.
مراد زرهی با اشاره به نقش علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان افزود: استفاده از ظرفیتهای تخصصی این نهاد در حوزههای مطالعاتی، آیندهپژوهی، فناوریهای نوین، آموزشهای مهارتی و توانمندسازی نیروی انسانی میتواند پشتوانه علمی مناسبی برای تدوین سند چشمانداز شهرستان فراهم کند.
وی همچنین بر لزوم ارائه کامل و دقیق برنامههای توسعهای از سوی دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: مدیرانی که تاکنون برنامههای پیشنهادی خود را ارائه نکردهاند یا برنامههای آنان نیازمند تکمیل و اصلاح است، در اسرع وقت نسبت به نهاییسازی و ارسال آن اقدام کنند تا جمعبندی نهایی سند با دقت و جامعیت بیشتری انجام شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند