06

تیر

1405


ورزشی

03 اسفند 1404 08:31 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سهراب بختیاری‌زاده مربی سابق استقلال بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مسئولان استقلال پس از برکناری ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری این تیم به سراغ بختیاری زاده رفت و نیمکت آبی پوشان را به او سپردند.

بختیاری زاده به همراه تاجرنیا صبح امروز به کرمان پرواز کرد تا از آنجا زمینی به رفسنجان بروند و اگر کارت او توسط سازمان لیگ صادر شده باشد، می‌تواند در بازی امشب مقابل مس رفسنجان روی نیمکت استقلال بنشیند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است