07

تیر

1405


ورزشی

25 بهمن 1404 14:07 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بیست‌وششمین دوره لیگ ژیمناستیک کشور ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

عباس میاندهی از استان هرمزگان بنا بر دعوت رسمی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در جمع داوران این دوره قرار گرفت و به قضاوت مسابقات پرداخت.

حضور وی در این سطح از رقابت‌ها بیانگر جایگاه فنی و ظرفیت داوری استان هرمزگان در عرصه ژیمناستیک کشور است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال