07

تیر

1405


ورزشی

25 بهمن 1404 09:06 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رئیس کمیته دومینو هرمزگان گفت: دومین دوره مسابقات دومینو جام وطن(بخش تیمی) هرمزگان به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد. صادق یوسفی‌یگانه رئیس کمیته دومینو هرمزگان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات دومینو جام وطن(بخش تیمی) هرمزگان بیان داشت: این مسابقات با شرکت شش تیم تراکتور (حمید نامی و بردیا دامیار)، پرسپولیس (حسن جعفری و معصومه پوررئیسی)، سینوسی ها (محمد ابولی و مهدی جعفری)، دومینی(حدیث بالو و سهیلا بارانی)، آترین (احمد دریس سیدی و افسانه مرادی) و قطار دومینو (زهرا عالی پور و محمدمهدی رنجبری) به صورت دوره ای و در ۵ دور برگزار شد که تیم تراکتور با کسب ۵ پیروزی متوالی بر سکوی قهرمانی ایستاد.تیم پرسپولیس با کسب ۴ برد و ۱ باخت بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و تیم سینوسی ها با کسب ۳ برد و ۲ باخت عنوان سوم این دوره از مسابقات به خود اختصاص داد. تیم سینوسی ها متشکل از محمدمهدی ابولی و مهدی جعفری به عنوان فنی ترین تیم این دوره از مسابقات معرفی شدند. در پایان با اهدای جام قهرمانی به اعضای تیم تراکتور از قهرمانان این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال