ورزشی
رقابتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، بیست و سومین هفته از رقابت های لیگبرتر فوتسال باشگاههای کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و دو نماینده هرمزگان در این رقابت ها حریفان خود را شکست دادند. در سالن فجر بندرعباس دو تیم فولاد هرمزگان و پالایش نفت اصفهان به مصاف هم رفتند که فولاد هرمزگان موفق شد با دو گل حریف اصفهانی خود را شکست دهد. در این دیدار محمد باقرزاده و نوید آذری برای شاگردان علی امیری موفق به گلزنی شدند.
فولاد هرمزگان ۳۶ امتیازی در رتبه ششم جدول رده بندی ایستاد و در هفته بیست و چهارم مهمان مس سونگون ورزقان است. تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در دیداری خارج از خانه و در شهر کرد نماینده این شهر را شکست داد.در بام ایران و در سالن تختی شهر کرد تیم پالایش نفت بندرعباس به مصاف جواد الائمه این شهر رفت و توانست در دیداری جذاب میزبان خود را با پنج گل شکست دهد. شاگردان هادی بزوال در نیمه اول این دیدار با گل های پوریا گلشنی و امیر حسین بازیار به رختکن رفتند.با شروع نیمه دوم این نفتی ها بودند که طوفانی شروع کردند و موفق شدند دوبار توسط پوریا گلشنی و مرتضی فرزانیان به گل برسند و در ادامه نیز امیر حسین دهقانی برای پنجمین بار تور درواز حریف را به لرزه در آورد.پالایش نفت بندرعباس با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۲۸ رساند تا در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد.زرد پوشان بندرعباسی در هفته بیست و چهارم، پنج شنبه، سی ام بهمن ماه در سالن فجر میزبان پالایش نفت شازند خواهند بود.در سایر دیدارهای این هفته و در مهمترین آن ها گیتیپسند در اصفهان میزبان مس سونگون ورزقان بود.در این بازی که نتیجه آن سهم عمدهای در قهرمانی لیگ داشت، گیتیپسند با گل زودهنگام پیش افتاد و در ادامه نیز به گل دوم دست یافت تا مس برای تغییر نتیجه به آب و آتش بزند و در نهایت هم توسط مهدیخانی به گل اول خود در این نیمه دست پیدا کرد.
اواخر نیمه اول بازی به خشونت کشیده شد و دو اخراج برای دو تیم ثبت شد تا مس دو دقیقه پایانی را چهار نفره دفاع کرده و بازی با نتیجه دو بر یک به نیمه برود. در نیمه دوم گیتیپسند و مس رالی گلزنی را تا نتیجه ۳ بر ۲ ادامه دادند تا این که میزبان موفق شد به گل های چهارم، پنجم و ششم رسیده و در نهایت بازی مهم هفته را با نتیجه ۶ بر ۲ به سود خود خاتمه بدهد. گهرزمین سیرجان نیز در قزوین پس از این که ابتدا از حریف خود عقب افتاد در روز درخشش حسین طیبی و علیرضا عسگری توانست به بازی برگشته و در نهایت به پیروزی ۴ بر ۲ دست پیدا کند. سنایچ در ادامه نتایج خوب خود با سعید کشاورزی موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک شد و چهارمی خود را تا حدود زیادی تثبیت کرد. شهرداری ساوه به برد ۶ امتیازی خود برابر بهشتیسازه دست یافت تا خیالش را تا حدود زیادی از بقا در لیگبرتر راحت کند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است