07

تیر

1405


ورزشی

25 بهمن 1404 08:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، حسن کامجو دبیر هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان هرمزگان از کسب مدال نقره توسط تیم بسکتبال باویلچر سه نفره آقایان استان در اولین دوره مسابقات پاراالمپیاد استعدادیابی کشور خبر داد.وی اظهار داشت: این مسابقات که به میزبانی استان تهران برگزار شد، شاهد رقابت نزدیک تیم های حاضر بود و نماینده هرمزگان با قدرت و همت والا به مصاف حریفان رفت.کامجو با اشاره به درخشش تیم هرمزگان در مرحله گروهی، به نتایج دیدارهای این تیم اشاره کرد و گفت: شاگردان مصیب پیل افگن با نتیجه ۹ بر ۱۱ برابر میزبان مسابقات (تهران) به پیروزی ارزشمندی دست یافتند و سپس با نتایج قاطع ۵ بر ۱ از سد یزد گذشتند. بردهای پرگل ۳ بر ۲ مقابل خراسان رضوی و ۳ بر ۲ برابر اصفهان، صعود مقتدرانه تیم را به مراحل بالاتر رقم زد و در نهایت با کسب عنوان دوم، مدال نقره این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.


دبیر هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش های تک تک اعضای تیم، بر عملکرد درخشان آن ها تاکید کرد. حسن کامجو با تمجید از کادرفنی و بازیکنان خاطرنشان ساخت: این موفقیت حاصل تلاش بی وقفه کادر فنی به سرپرستی و مربیگری مصیب پیل افگن و غیرت و تعصب بازیکنان پرتلاش تیم میثم درویشی، نیما سالاری و محمدرضا صالح پور بود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک