ورزشی
محمد امین لیاقت، رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، از برگزاری رقابت استانی مسابقه پرچم در ساحل با حضور تیمهایی از شهرهای مختلف استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، رقابت استانی مسابقه پرچم امروز سهشنبه ۲۱ بهمنماه ۱۴۰۴ با حضور تیمهایی از شهرهای قشم، جاسک، بندر خمیر، میناب و بندرعباس در زمین فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس واقع در بوستان غدیر برگزار شد.
این رقابتها با همکاری هیئت ورزشهای همگانی استان هرمزگان و با هدف افزایش آمادگی جسمانی، ارتقای توان بدنی و تقویت روحیه نشاط و رقابت سالم میان آتشنشانان استان برگزار گردید.
محمد امین لیاقت در تشریح نتایج این مسابقات اظهار کرد: در پایان رقابتها، آتشنشانان شهرستان بندرعباس موفق شدند در تمامی ردههای سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال مقامهای برتر را از آنِ خود کنند.
وی افزود:در رده سنی زیر ۳۵ سال،
مهدی غلامپور مقام اول
عارف کیمیایی مقام دوم
عبدالحمید آهنجان مقام سوم
و در رده سنی بالای ۳۵ سال،
فرشاد امیری مقام اول
میلاد راسته مقام دوم
شفیع ذاکری مقام سوم
را کسب کردند.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رقابتهایی نقش مهمی در ارتقای توان جسمانی آتشنشانان، افزایش هماهنگی تیمی و آمادگی آنان برای انجام مأموریتهای عملیاتی دارد و این برنامهها با جدیت ادامه خواهد داشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟