ورزشی
عضو تیم ملی هندبال گفت: از همان ابتدا مسابقات قهرمانی آسیا را خوب شروع نکردیم. به دلیل مصدومیتها، فشار روانی روی تیم زیاد شد و سهمیه جهانی را هم از دست دادیم.
به گزارش صبح ساحل؛ صابر حیدری درباره حذف از مسابقات قهرمانی آسیا در کویت، اظهار داشت: کلا تورنمنت را بد شروع کردیم و از بازی اول ناهماهنگی پیش آمد. تیم عربستان آماده بود و از لحاظ ذهنی تیم ما مقداری بههم ریخت. در جریان بازی شوک به ما وارد شد. در بازی با ژاپن آماده بودیم و همگی میتوانستیم بازی را ببریم و صعود کنیم. در این دیدار روند مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم و تا لحظات آخر خوب ادامه دادیم اما ژاپن توانست ما را در پنج دقیقه پایانی از این رو به آن رو کند.
وی افزود: بچهها هم خسته شده بودند و بدشانسی عجیبی برای ما پیش آمد. انگار تیمهای ایرانی آن مشکل پنج دقیقه آخر را همیشه دارند. همواره اواخر بازی انرژی را از دست میدهیم و نمی توانیم آن نتیجه خوبی که از ابتدای بازی شروع کردیم، حفظ و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.
ملیپوش هندبال عنوان کرد: به خاطر مصدومیت شرایطم خوب نبود. التهاب روده داشتم و نمیدانم مسموم شده بودم یا نه اما یک روز کامل بستری شدم. به همین دلیل بازی با عربستان، ایتالیا و ژاپن را از دست دادم. برای دور دوم توانستم خودم را برسانم. در دور دوم این مسابقات و در دیدار با هند، از همان ابتدا که وارد زمین شدم، اتفاق تلخی برایم رخ داد. دست چپ من، وقتی یکی از بازیکنان حریف میخواست شوت بزند، به دلیل تماس دست او پاره شد.
وی ادامه داد: شاید ناخن او بلند بود که این اتفاق افتاد اما این دستم بخیه خورد. همین باعث شد که نتوانم تیمم را در ادامه این مسابقات همراهی کنم. بدشانسی و تعدد مصدومیتها سبب شد تا فشار روانی روی تیم حاکم شود. در کل بد شروع کردیم و تورنمنت خوبی نبود و از این بابت شرمندهایم.
حیدری خاطرنشان کرد: قطعا فشار زیادی هم با این وضعیت روی رافائل کاستیلو سرمربی تیم ملی هندبال بود. حداقل حق ما قرار گرفتن روی سکو بود. ما دیدیم که عربستان و کویت بازیکن دست چپ ندارند اما ما در قهرمانی آسیا چهار دست چپ داشتیم و این نشان دهنده پتانسیل قوی تیم ما است. وقتی به تورنمنتی میرویم، همه تیمها هنگامی که به ما نگاه میکنند، شوکه میشوند.
وی اضافه کرد: ما با بدشانسی و مصدومیت نتوانستیم به سهمیه جهانی برسیم. اگر از گروه خود صعود میکردیم، مسیر ما هموارتر میشد. ژاپن در دقیقه ۵۵ به یکباره از ما جلو زد و راحت جزو چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت و سهمیه کسب کرد.
ملیپوش هندبال درباره لیگ برتر گفت: من در این فصل برای سپاهان بازی میکنم و شرایط خوب است. بازیها متمرکز و فشرده است و همین سبب شده تا کیفیت لیگ بالاتر برود. امیدوارم بتوانیم سربلند از بازیها بیرون بیاییم و به صدر جدول برسیم. یک هفته دیگر هم مصدومیتم خوب میشود؛ هر چند یک ماه است که مصدوم هستم و نمیتوانم بازی کنم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟