07

تیر

1405


ورزشی

18 بهمن 1404 20:41 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، نخستین دوره مسابقات دومینو جام وطن (بخش تیمی) هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان و دههٔ فجر انقلاب اسلامی در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

صادق یوسفی‌ یگانه رئیس کمیته دومینو استان هرمزگان با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات دومینو جام وطن(بخش تیمی) استان هرمزگان گفت:

این مسابقات با شرکت پنج تیم آترین (احمد دریس سیدی و حمید کشوری)، پرسپولیس(حسن جعفری و عمادالدین جعفری)، تراکتور (حمید نامی و بردیا دامیار)، قطار دومینو (زهرا عالی پور و محمدمهدی رنجبری) و خطر(محمد مهدی کرامتی و علیرضا کمیلی) به صورت دوره ای و در چهار دور برگزار شد.

وی بیان داشت: در پایان این مسابقات تیم آترین با چهار پیروزی متوالی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم پرسپولیس با ۲ برد و ۲ باخت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم تراکتور با همین نتیجه و تفاضل امتیازی کمتر در جایگاه سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

تیم قطار دومینو متشکل از زهرا عالی پور و محمدمهدی کرامتی به عنوان فنی ترین تیم این دوره از مسابقات معرفی شدند. در پایان با اهدای جام قهرمانی به اعضای تیم آترین و جایزه نقدی از برگزیدگان این رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید