رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در تصادفات احتمالی افراد خاطی که گواهینامه آنان ضبط شده و حق رانندگی نداشتند، با توجه به استعلام بیمهها از پلیس، هیچ گونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: در تخلفات حادثهساز، به رانندگان خاطی نمره منفی تعلق میگیرد که در مرتبه اول گواهینامه فرد متخلف به مدت 3 ماه ضبط و فرد خاطی در این مدت از رانندگی محروم خواهد بود.
وی تصریح کرد: رانندگانی که در مرتبه دوم، مجدد تخلفی که طبق قانون شامل نمره منفی باشد را مرتکب شوند، به مدت 6 ماه گواهینامه این افراد توقیف و 6 ماه نیز از رانندگی محروم خواهند بود.البته رانندگانی که به مدت 6 ماه تخلف حادثهساز نداشته باشند نمرات منفی قبلی آنان پاک خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان ابراز کرد: ارتکاب تخلف در مرتبه سوم، ابطال گواهینامه و یکسال محرومیت از رانندگی را شامل می شود،از زمان به حد نصاب رسیدن نمرات منفی بر روی گواهینامه تا مدت زمان سپری شدن محرومیت شخص اجازه رانندگی نخواهند داشت .
سرهنگ زارع گفت: در تصادفات احتمالی افراد خاطی که گواهینامه آنان ضبط شده و حق رانندگی نداشتند، با توجه به استعلام بیمهها از پلیس، هیچ گونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.درصورت رسیدن به حد نصاب نمره منفی شخص موظف است گواهینامه خود را جهت ثبت شروع محرومیت تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی دهد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند