شهرستانها
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در استان هرمزگان خبر داد .
به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با زمین خواری و در اجرای تعامل با نهاد های برون سازمانی خبری مبنی بر تصرف اراضی دولتی توسط فردی به هویت معلوم به پلیس امنیت اقتصادی واصل و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود : مأموران با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از محلات قدیمی بندرعباس اعزام که با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد که این فرد با انجام دیوارکشی اقدام به تصرف ۸۰۰ متر از زمینهای متعلق به یکی از سازمانهای دولتی کرده و هیچگونه سند مالکیت نداشته است.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهارکرد:در اجرای دستور مقام قضائی، متهم به پلیس امنیت اقتصادی احضار از ایشان تحقیقات لازم انجام که در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم ارتکابی اعتراف کرد که ضمن تفهیم اتهام، با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی و سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی ملی تصرفی کشف شده در این عملیات را بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان کرد: حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت های ماموریت پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود